Khamis, 27 Ogos 2009

tv oh tv..(aku koya niey..)



hai ho..!!

saje nak tambah citer sket..

spanjang sminggu dok kat umah niey..

naluri aku skmo je nak bebas..

bebas..

dari semua keje yang spatotnye dah jdi tugas ku sbgai ank, remaje or pelajar..

malas owh..

huhu..

n bile malas2 niey..

besenye juz tb jadi peneman hidop..

bukan ske sgt nak tgok tb..tapi tue la..

saje boring..

smpai ayah aku ckap..

"along, citer budak2 ni pon kau nak tgok.??"

=p

alaa..bukan slalu..kan..??kan..??

hm..

ade gak citer2 yang mbuatkan minda aku asek dok pk sal citer tue..

qalesya n breaking the magician's code..

aduu..dok asrama mmg la tak dpt nak tgok tb ni sokmo..

tp..

aku minat la nak tgok mejik2 niey..

nape kehendak aku cam disekat ha..??

qalesya..

dah la citer ni ade mase bulan pose jea..

ahad niey da kne balek asrama..

kompem tak tgok dah pastu..

crite ni latar blakang die..

bdak2 skewl agame la knonnye..

lawak ade..

sdey pon ade..

bngang pon ade..

eh..??!!

asal aku nak citer sal sinopsis lak..??

lau aku smbong citer..

jwabnye..

semak la blog aku ngan bebelan aku yang ngarot2 niey..

sape nak bace..??

takpe ah..

hri pon da lwat..

bia aku msok tidow ah.

smoga hari yang mdatang leh wat aku tnang n cerie..

=)

2 ulasan:

  1. kite blk skola ari isnin kan?
    bkn ahad la...

    BalasPadam
  2. thnx bg nsihat :)
    follow my blog too, k?

    astro, mcm2 ada :DD

    BalasPadam