Jumaat, 1 Januari 2010

2010

hujan..
malam ni mood aku semendung awan..
hati sekelam bulan..
dan fikiran serabot selebat hujan..
lebatnye hujan malam ni..
tp xpe lah..
air tu kan rahmat tuhan..
syukurlah..
alhamdulillah..
hm..
nape ea ngan aku malam ni?
penat..
fikir bukan2 n ntah pape..
hish,
serabot tol la..
pe aku nak wat ni..
!@#$%^&*(!@#$E%^&*
luahan camni xd gunenye..
kalau aku leh lepas geram kat sesape msti lega..
tp..
bukan salah dea aku nak marah2 lak..
keje skewl x siap lagi..
3hb balek skewl..
f5 dah aku..
spm taun ni..
result sbelum ni ntah pape..
ape la aku ni..
bile nak insaf..
tolong la..
tolong la..
tolong la!!

p/s - selamat tinggal 09..

1 ulasan:

  1. http://www.blogger.com/profile/03134700560921691661


    aphal xcarik je....
    sory loh..
    lambat..

    BalasPadam