Selasa, 25 Ogos 2009

aku cinta sama kaw..!!


salam..malam ni saje je aku nak citer sket sal buah ati aku niey kat sini..hehe..orangnye simple je..suai la tue ngan aku..name die noor fatinie..lahir 17hb mei 93'..skang duk kat bachok kelantan..tmpat lahir die rase2 kat kl kowt..(hehe..lau salah sowi..)dah dkat due taun aku kapel ngan die..tapi aku tak penah bosan pun..walopon kami banyak gado..tp skejap jea da bole baik smule..die niey leh kate orang senang gak la..tapi die low profile..die ckup tak ske lau aku ungkit sal kmewahan yang die ade..sorang yang kcik jea..n comey.!hehe..dats why i fall in luv with her kowt..hehe..orang kate..lau kapel ngan niat kawen takpe kan..??hehe..camtu la aku skang..aku tanak sie2kan pluang yg aku ade..dlu mase aku stat kapel ngan die..f2..aku pon tak sgke lak aku leh ske kat die..mse tue bg aku die mang comey pown..tp xdla smpai aku nak ske kat die..tp bile da akhir taun..bdak klas aku yang pmpuan niey men ape tah..ade la dende2 lak..n then..tinie la org yang kene dnde tue..dorang pon soh tinie ckap..sy syg awk kat aku..ingat aku tak dnga la tue..ngeh3..mse tu walopon mte dok tumpu kat carrom je..tp tlinge aku dpt tangkap la..hehe..mse die ckp kalimah keramat tue..aduuuhhh..cair gile aku..hehe..1st time la pmpuan ckp camtu kat aku..seb bek ka comey..lau dpt kat orang len yang tak comey tak ke naye aku..huhu..time cuti akhr taun baru aku brani nak bgtau die yang aku ske kat die..tu pon pkai orang tgah..skang..aku juz tanak men2 dlam cinte..ustzah pun ckp..lau tak lalai n aku bleh bwk cnte tue takpe..asal jgn hanyut n lupe plajaran..jgn ikut ckp setan..stakat niey..alhamdulillah..=)

4 ulasan:

  1. so sweet lowh kowg...
    huhu....
    aku pon gtu gak taw...
    de niat nak kawen ngn mamat!!!!
    hehehe

    BalasPadam
  2. nak betol kan ckt ek....
    ak nak kawen ngn mamud...
    bkn mamat....
    slah owg...
    hehehehe

    BalasPadam
  3. yelah2..hehe..aku nak kawen ngan tinie..=)

    BalasPadam
  4. sweet dowh ko.
    gler la!
    tros an usaha.
    haha
    moga bahagia

    BalasPadam