Selasa, 25 Ogos 2009

adakah itu aku..??

salam..arini aku nak membebel sket pasal diri aku yang sangat ske kat tido niey..aduuuu...sbenanye ni pon aku baru je bgon dri tido aku yang nyenyak3 senyenyak2nye.!!huhu..

aku akui..tido mang sesuatu bnde yang pnting lam idop kite sbb itu la mase ntok kite rest pon..dptkan tnage pas shari2 wat keje..tp..masuk bulan ramadhan niey cam lbey2 je aku tido..smpai keje skewl pon 1 tak sntuh2 ag..=)takpelah..arini aku buat la..

cam ari2 lepas..dah la bgun lmbat..besela aku kan..boleh plak pas bape jam bgun tue aku nak tido skali lgik..wtf..??!pas tbgun dr tido yang seken tue pon aku tido lg smpai la waktu buke nak dkt..huhu..kes ni agak blanjutan smpai la aku seda yang keje skewl aku tak buat lg..ngeh3..tp xpe..kool je la..

arini..dah ari rabu..ahad da balek..keje skewl banyak..aku mesti wat sesuatu..mesti..!!

2 ulasan: