Jumaat, 18 Disember 2009

kete oh kete..


ni tade kait mngait ar..haha

smalam..
aku kua ngan kwan aku malam..
btween jam 10 smpai 11..
aritu tok aku ade kat uma aku.
tp cane tah leh dorg tibe2 cri aku..
bukan x rapat tp lame x jmpe..
famie.. n yus..
xcre pon..
then kami grak gi umah kawan kmi..pyan..
nek kete kncil itam kwan aku nyer..
die bru pndah..
soe..kami pun gi ah jgh..
umah tgah2 utan gile ah
gelap sial!!
da la susa nak cri umah die..
then..pas stga jam cri..
jmpe lah..
dpan pkok buluh,,
seram jek..
kmi borak2 n minum neslo mak die buat..
borak pnye borak..
ttbe je yus nak mx diri..
huh!
tape chow lah..
fami bwak gi ptai..
n then kat jalan tuh die stop
suh aku kua n then kmi bpndah tmpat..
puas aku kate tanak tkot tlggar pape n kne bayar..
die kate tape sbb die skmo aja mmbe2 die..
huh..nak tanak aku msuk ah..
da lah manual..
slow2 aku bwak..
blaja reverse lah, masuk gear tkan clutch n pape tah agi..
ak tak pandai sgt..
tp leh n sonok ah gak..
cme kne lbeh ltihan..
then kmi grak gi uma kwan die..
gi jmput n then turunkan yus n an (kawan die) g jba gi tndas katenye..
fami anta aku blek n then..
abesssss...
kwan2 aku tdik lak..
truskan lepak2 dorang smpai..
tah jam bpe..
chow..

p/s - serik lggar tmpayan umah org mase first time bwak moto..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan